Halva....

Sön 15e okt

......oktober har passerat...
En alldeles fantastisk söndag igår, strålande sol å ljummet ute.
Vi tog en promenad i Ingelstad under eftermiddagen, jag fick ta av mig jackan då å då för det blev lite för varmt när man gått en stund.

Ledig dag idag....
Vad den ska fyllas med vet jag inte riktigt än mer än att jag har tid bokad på gymmet kl 16-17 å sen spinning 17.30-18.30.
Men jag väntar oxå på samtal från både vårdcentralen för omläggning av mitt finger (om det behövs..) å så samtal från sjukhuset.
Så vad som blir beror på vad dom samtalen säger s a s....
Middag blir iaf pasta å köttfärssås efter gymmet, enkelt att förbereda köttfärssåsen å sen bara koka pasta när jag är hemma.
Mycket minnen dyker upp av "Den här dagen.." på fb...
Ibland är det tungt att läsa det, så mycket själslig smärta periodvis men oxå mycket glädje av dansen.
Så mycket förtvivlan men oxå hopp om glädje.. 💕
Tänk så mycket som hänt på bara drygt 5 år....
Jag har ett bra liv idag, jobb, kärlek å lönen räcker å blir lite över.
Men det är tungt att förlora så mycket tid med barnen, jag måste försöka åka hem till helgen, det är 2 mån sen jag var hemma sist.
Jag fattar inte vart tiden tar vägen??
Men man måste försörja sig, så är det.....

Nu är det dags för frukost å sen vänta in samtalen....

HA EN BRA MÅNDAG !!!


Kommentarer

Populära inlägg